fredag 3 april 2009

SJUTTISJU

Hej igen, dålig uppdatering eller vad sägs?
Veckan har varit bra måste jag väl säga, har tillbringat den mesta dels i strängnäs, vilket jag inte har nått emot. Har motionerat rätt mycket tycker jag iaf, har gått för det mesta till bussen. Det tar ju iaf ungefär en halv timme ifrån Viktor. Jag lärde mig en ny väg, vilket var mycket smartare, duktig jag är.
Igår så har vi frilufsdag, jag valde att gå på ett medelpass på friskis, vilket inte alls var så bra har ont i fötter och vader, kan ju knappt gå :/ Så hela kvällen igår låg jag och sov tills älskling kom hem, då bjöd han mig på små mackor, jättegott!

Idag så åkte jag hem ifrån strängnäs och fixade hemma sen skjutsade mamma mig till skolan, snällt! Hade engelska och matte bara, matten gick prima. Sen blev jag hämtad och då åkte vi till ekängen och jag köpte påskpresset till bror min :D hoppas han blir glad.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade