tisdag 14 april 2009

NITTIOFYRA

Idag så skulle min klass ha åkt till Stockholm och kolla på riksdagen typ? Men eftersom att mitt öga inte är och leka med så bestämde jag mig för att vara hemma. Sedan så har jag ju ont i foten också och gå runt i Stockholm i flera timmar skulle inte göra saken bättre.
Tror även att jag är på väg att bli sjuk, hostar och snorar. Men jag körde i alla fall in till skolan och pratade med Gun och Lina åkte med oss:) När jag kom hem igen gick jag och la mig hos älskling det var mys. Sedan så åkte han till skolan vid nio och jag sov ända till tolv.
När klockan var runt två så kom han och hämtade mig och skjutsade hem mig till honom sen åkte han och jobba. Så idag har jag tvättat och sovit lite till, hihi.
Nu så har vi ätit och han åkte nästan precis till garaget, han vill verkligen inte kolla på desperate housewifes, plus att det är X2 idag, riktigt bra.
Nej nu ska jag dricka vatten och kolla på ugly betty vänta tills klockan slår nio.
Så ni vet så har jag ingen mobil så är ganska okontaktbar ikväll.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade