tisdag 21 april 2009

ETTHUNDRAÅTTA

Idag så fick jag lite sovmorgon vilket var skönt har ju inte sovit så bra dem senaste nätterna. Skolan var ju helt onödig idag, först så skulle vi ha engelska men dem som inte gjorde nationellt prov hade ingenting o göra, sen hade vi datakunskap o jag är klar så hade ingenting och göra, så när klockan var efter tio nån gång så hämtade mamma mig igen.
Nu är jag hemma hos Viktor fast han är och jobbar men kommer hem om nån timme. Vi ska väl bara umgås lite och äta pizza, gott!
Det är rätt mycket saker idag, min "kusin" fyller 2 år, min farmor skulle ha fyllt 63 rip. Och jag o älskling har 10 månader idag, lycklig är jag!
Nu ska ja kolla lite på tv, och hoppas att min huvudvärk släpper lite grann iaf. Imorgon blir det bugg i skolan och slutar en timme tidigare:D
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade