torsdag 23 april 2009

ETTHUNDRATIO

Sitter hemma och kollar på 2 and a half men just nu och har svin ont i huvet.. Åkte hem tidigare ifrån skolan idag för att jag ahr så ont, ringde även sjukrådgivningen och dem tycker att det låter som det är bihållsinflammation:( Känner inte för det, men har börjat på en pencillinkur. Får väl se hur det blir imorgon, vi skulle ju hem till EmmaFN för att fira henne o grilla o ha kul, men det är inge roligt om man har ont i huvet och äter pencillin. Men imorgon har jag nationellt prov på morgonen så jag åker dit och gör det sen åker jag hem direkt och vilar.
Viktor är i kloten idag och över natten, men imorrn kommer han hem så vi ska väl chilla lite hemma hos mig om jag inte mår bättre i guess. Men nu ska ja fortsätta kolla på tv och kanske blunda lite, skönt! Saknar mina bäbisar också.
PUSS

1 kommentar:

Bloggintresserade