onsdag 8 april 2009

ÅTTIÅTTA

Har precis kommit hem till Viktor och han är i duschen. Imorse så åkte jag in till stan för att jobba och sedan träffa Emma och Linda. Jag hann precis klart med allting fast jag hade ont typ överallt haha. Sedan så fick jag skjuts till stan av pappa och där mötte jag Emma o linda Vi gick runt på stan lite men hittade inget roligt och vid tre så solade jag idag med. Smart som jag är så lyckades jag tappa bort mitt skydd till mina glajjor :( jag gick typ runt på stan med glajjorna fast det var molningt och regnade. Stackars mitt öga.
Nu ska vi iaf snart iväg ut till Filip och grilla, även Rebecca är där:D hon ringde mig tidigare idag och undrade om vi ville komma ut till dom, och självklart! Så vi blir väl där ett tag ikväll sen imorrn äre jobb igen.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade