tisdag 7 april 2009

ÅTTIOSJU

Aaaah vad jag har tråkigt, vet inte vad jag ska göra.. Min hamster är bara så dampig så orkar inte leka med henne just nu, det är inget bra på tv heller, för det är hockey istället för DH :O idioti. Har ingen aning om när älskling kommer hem, men snart hoppas jag. Pratade nyss med Emma H, vi ska träffas och gå på stan lite imorgon tror Linda skulle med också. efter det ska jag sola för hon hade inte pengar till det, men det gör inget. Sen ska jag träffa moster min som ska få lite ögondroppar av mig, kolla allting var inte så negativt med ögat, det gjorde ju någon gott iaf haha. Jag känner för att träna så himla mycket, men ska nog inte göra det förnst min hals är helt bra. Så jag inte göra någonting värre. Nu ska ja väl tråka vidare eller nått.
Ska ta och göra mig lite saft och äta drömrulle.

PUSS

2 kommentarer:

Bloggintresserade