måndag 6 april 2009

ÅTTIOTVÅ

Lördag: Rätt sjuk sak...
När vi kom fram till Heron så ställde jag mig i kö för att hämta ut dem fyra biljetter jag bokat. När jag väl kommer fram och talar om som det är så säger hon att alla måste visa legitimation för att filmen är från 15år. Jag smart som jag var hade inte med mig mitt så jag säger det och då undrar hon hur gammal jag var, jag svarade ganska drygt 17. Hon ba aa men asså man måste visa legg för att få en biljett, jag ba men skämtar du med mig eller, du ser väl att jag inte är under 15? Men tydligen inte man var tvungen att visa legg enligt henne. Vi gick sen upp till salongerna och pratade med en annan brud där, hon tyckte att den där andra tjejen var knas. Så det var inga problem sen att få biljetterna men ändå, orkar vara så sur och inte ge mig biljetterna >.<

Men filmen var iaf as grym, får hoppas på att det kommer en till sen.
PUSS på en underbar kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade