måndag 13 april 2009

NITTIOTVÅ

På lördag morgon så vad jag lite smått sur på viktor för att han hade somnat med en vattenflaska i handen och tömt ur den på min sida utav sägen och sen sket han fullständigt i det.. Men han fick sina pressenter direkt på morgonen, och han blev jätteglad. Sedan så packade vi ihop allting vi skulle ha med oss och det var rätt mycket.
När vi kom hem till honom och fick syn på hur hans rum såg ut vad det bara att sucka och sen börja städa. Efter ett tag kom Filip över med pengar för viktor skulle köpa öl på systemet för första gången haha. Dom avbröt mig mitt i städningen så jag åkte med Filip ut till Rebecca och solade, blev fasen brun ett tag;) haha. Men sen kom Viktor och hämtade mig nästa direkt för att återvända hem till städningen och färga mitt hår. :( Men det blev snyggt som tur var, törnqvist och hand tjej kom runt fyra taget och började fixa med sin mat så vi fem drog vi igång grillen och det smakade prima.
Sen kom folket bara mer o mer. Men allting slutade inte lika roligt som det började, smällar man få ta men.

Dagen efter var väldigt seg av sig och min mage mådde inte bra. Käkade ingenting på hela dagen men vid tre så åkte vi till södertälje med hans mamma, syster, pappa och mormor. Vi käkade på en riktigt bra restaurang och hade det trevligt. Efter det så blev det besök hos mormorn, hon var gulli tycker ja! :) Kvällen tillbringades med mys framför wipout.

PUSS på min 20 åring;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade