torsdag 16 april 2009

NITTIOSEX

Idag blev jag hemma, vaknade upp och mådde as dåligt:( Viktor skjutsade hem mig till mamma i samma sväng som han skulle till skolan, underbaring!
Igår så åkte jag hem och fixade lite sen tog jag sju bussen till strängnäs och planerade min färd mycket bra tyckte jag. Tänkte att det blir ju as bra för det går ju en buss fem över sju upp till viktor. Så jag köpte mig en tidning sitter och väntar en halvtimme på station sen när jag kollar på klockan är den ju 20.05 inte 19.05. Fett störd jag är så nästa buss skulle inte gå förnst halv nio och jag orkade inte vänta, så jag började röra på mig istället. haha. Senare på kvällen kom viktor hem ifrån garaget.
Ikväll vet jag inte vad som händer, ska bara ta det lugnt. Viktor kanske kommer förbi eller nått. Imorgon ska vi iaf bara kattvakt åt hans mammas kissemiss. Trevligt.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade