lördag 4 april 2009

ÅTTIOETT

Sådär ja, nu har jag duschat och så, men jag har ju inge smink eller nånting här kom jag på så kan ju inte göra mig iordning för kvällen så det får jag göra när jag kommit till Viktor. Han är nog fortfarande ute i fogdö i garaget och där går det verkligen inte att får tag på honom. Bara för det så måste jag ta sex bussen dit och stressa, måste hinna leka med mina bäbisar eftersom det var väldigt länge sen jag orkade med det;)
Måste ju bara säga att jag kan inte ha några kläder alls typ, antingen är det för stort, för litet, fult eller as snyggt men då kostar det as mycket. Jag får verkligen damp, fattar inte vad det är för fel på mig. är fortfarande besviken på många. höres!:)
Min kväll kommer nog blir super bra:)

PUSS

2 kommentarer:

  1. Gud, jag läste lite snabbt och trodde att det stod "bara för att jag vill ha sex så måste jag stressa" :O

    SvaraRadera

Bloggintresserade