torsdag 30 april 2009

ETTHUNDRAARTON

Nu är jag hemma hos viktor. Vaknade även här men har hunnit åkt hem, vart hos läkare, införskaffat lite saker till badrummet, fixat mat och nu väntar jag bara på att Viktor ska komma hem, typ runt två lär han komma.
Kvällen ska spenderas hemma hos Emil med Rebecca, Linn, Filip och Viktor. Det kommer nog bli helt okej faktiskt.
Vi ska grilla, spela spel och lite sånt.
Doktorn hade väl inga goda nyheter o komma med, han sa att jag inte får vara på praktiken med än två timmar per dag, sen har jag fått en inflammation i höger foten. Så nu började jag käka en medicin till så får vi se om det hjälper. Ska tillbaka till honom v20 så om det inte har blivit bättre då blir det cortisonspruta antingen ned sövd eller vaken, hoppas på det första alternativet helt ärligt. Men men orkar inte deppa för det, livet går vidare och idag ska ja ha kul.
PUSS PÅER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade