fredag 10 april 2009

NITTIO

Jag har hunnit med en massa saker idag fast klockan inte ens är mycket, men det kan ju bero på att världens underbaraste väckte mig klockan halv åtta, haha. Så nu har jag ätit frulle, duschat, städat massor, åkt till stan och köpt "outfit" för imorrn, handlat med mamma, ätit lunch och nu sitter jag. Ska snart kolla lite på tv och sen göra mig iordning. Vet inte riktigt när Viktor kommer tillbaka för han är garaget men nån gång kommer han väl.
Uppstod nyss ett litet bråk i familjen mellan min bror o någon, onödigt. Jag ska styla han inför kvällen iaf, känner för det sen får han säga vad han vill;)
Idag åkte EmmaH upp till hede vet inte när hon kommer hem men vi får träffas då. Kvällen förövrigt hoppas jag på kommer bli bra och att Viktor blir glad för det han får, men det borde han bli :D Mina pressenter får han imorrn på den stora dagen:D
Nu ska ja kila
PUSS

2 kommentarer:

Bloggintresserade