måndag 6 april 2009

ÅTTIOFYRA

Jaha... första dagen på lovet, hade planerat att jobba och tjäna lite pengar, nu blev det ändrade planer. Vaknade till och börja med, med halsonda och hade fortfarande ont i magen. Sen i lördags kväll så har jag haft nått fel i mitt öga, det har kännts som att jag har haft nått i det som irriterar fast det inte finns nått. Så idag direkt på morgonen ringde mamma till sjukan och vi fick en akuttid. Tur som jag hade fick min läkare syn på mig att jag var där så då fick jag komma med henne så fick jag prata med henne. Jag förklarade som det var att när jag bara kollar med mitt vänsteröga så är det som en dimma framför alla saker. Så då undersökte hon mitt öga och såg direkt att det var en inflammation:( ingen vanlig ögoninflammation utan en inflammation i ögat.. Så nu ska jag ta ögondroppar 6 gånger om dagen i minst en vecka sen på tisdag ska jag tillbaka dit och se hur det ser ut då. Hoppas fasen att det blir bra. Jag vill inte se ut som en mongo med en stor och en liten puppil. :( aja livet går vidare, det går över.
Nu ska jag kolla på film och sen äta nått gott till lunch.

PUSS
Tur att jag har dig!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade