tisdag 7 april 2009

ÅTTIOSEX

Jag är hemma hos Viktor nu, men han är inte hemma:/ Jag har jättetråkigt.. Men i alla fall så när jag slutade jobba så åkte jag ner på stan och solade sen åkte jag hem. Tråkigt att man inte blir brun direkt så ska sola imorgon med tror jag.
När jag var hemma så käkade jag lite och körde bil, övade mest på att parkera och så körde vi lite grus väg också. Det går framåt. Slog även in en massa paket till Virri och brors påskpresent.
Jag tog 18 bussen till Viktor och när jag var på väg får jag ett sms från mamma att jag ska få tillbaka på skatten mer än 2000 spänn, jag är fasen överlycklig! fast dem får jag inte först om två månader men vafasen, glad ändå :D
Nu ska jag duscha o ta hand om mig själv i min ensamhet.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade