fredag 17 april 2009

NITTIOÅTTA

Jag var hemma ifrån skolan idag med, tyckte att det var lika bra igår och jag var ju inte ett dugg friskare idag, tror jag till o med har fått lite feber:( Idag har jag i alla fall vart hos min ögonläkare på eftermiddagen och det såg hur bra ut som helst, inflammationen är helt borta:D jag blev jätteglad men jag ska fortsätta med ögondroppar i tre fyra veckor tror jag. Men jag behöver i alla fall inte ta den som gör att puppilen blir stor, det känns skönt.

Snart ska jag åka till älskling, vi ska ju som sagt vara kattvakt, vi ska bara ta det lugnt ikväll har jag bestämt så jag kan bli frisk nångång. Vi ska kolla på Valkyria o James Bond. Sen ska vi väl laga nå mat också, tror det blir väldigt myys!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade