söndag 1 mars 2009

TRETTIOTRE

Hela helgen har tillbringats med älskling.. Vi har inte gjort något speciellt, förutom i lördags för då städa vi typ hela hans rum, så det är jättefint nu :D
Igår så åkte han till uringe och körde cross och hans pappa skjutsade hem mig, jättesnällt!:) Tyvärr så gick det inge bra för Virri o köra, han körde typ 20 minuter sen ramla han "/ Han lyckades ganska så rejält, han fick typ hela crossen i arslet:( myyh.
På kvällen kom han hem till mig och vi åt lite mat och gjorde typ ingenting, han var jättesocial och somnade halv nio :P HAha
Jag har även övningkört som ett djur i helgen, har provat på en massa nya saker oxå, bla motorväg, parkera och backa:D

Nu sitter jag i skolan och det suger, varken Malin, Emma eller Cicci är här, JAG vill hem! Har ingenting och göra heller. Så den här dagen kommer suga pung!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade