lördag 21 mars 2009

SEXTITRE

Just nu så sitter jag hemma vid min dator igen för ovanlighetens skull, försöker få min jävla fittmobil att fungera men det går inte att skicka mms >.<
Plus att jag saknar viktor så in åt helvette mycket just för tillfället, jag vill inte sova utan honom längre, det börjar bli väldigt tråkigt! Så kom hem nu istället för om en vecka.

Vet inte vad jag ska göra, om jag ska kolla på nån film eller nått, erik är inte hemma så.. Var iaf hemma hos Emma ett tag, snacka lite skit och kollade på robinson. Tyckte inte att det var sådär as kul att kolla på men, dom är ju sjuka i huvet som ens åker dit.
Har kört mycket bil idag, det går ju bra men man får ju kommentarer som bara gör en pissförbannad.
Okej, jag tror att jag är arg just för tillfället så ska gå härifrån!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade