måndag 23 mars 2009

SEXTIÅTTA

Dagen är snart över, rätt skönt! Jag har varit i skolan och sen efter det så tränade jag ett tag:) Hann träffa Emma vid bussen det var trevligt:) Sen fick jag sällskap hem utav hampus och julia, trevligt det med:)
Hemma så åt jag god lasange och har pluggat. Har även lekt med hamstrarna i mer än en timme, ska väl återgå till pluggandet snart igen:)
Morgondagen kommer nog bli bra också, slutar vid tolv sen så tränar jag och åker hem halv två och sedan så bär det av till strängnäs och ska träna lite där:)
Sen blir det bara att plugga en massa igen så det blir nog trevligt:) Kan även inte prata med Viktor lika mycket längre:( hans räkning var nämligen inte och leka med. Asså vi har bara pratat med varandra i 15 minuter på en vecka:( känns väldigt seeeeeegt! misss..
jaja han kommer på lördag och då jävlar:D
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade