lördag 14 mars 2009

FYTRTIOTRE

Nu sitter jag hemma hos mig och väntar på mat. Imorse vaknade jag vid nio och var ganska pigg men låg och drog mig ett tag. Igår så var jag och Viktor hemma hos hans mamma och käkade Tacos, det var mysigt. När vi var där så ringde det till mig och det var en snubbe ifrån guldgubben som sa att jag var utvald till att kanske få jobba hos honom så vi bestämde att vi skulle ses idag klockan halvtvå. Det gick bra där, ställde lite frågor och fyllde i nått papper. Så får vi se vad som händer han skulle höra av sig i slutet av april, början av maj. Kan ju hoppas lite iaf:) Just nu är Viktor hemma hos sig och jag ska åka dit snart igen med sex bussen, får se vad vi hittar på. Han var iaf jättesnäll och följde med mig idag!puss pårej! Rätt söt grabb!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade