onsdag 18 mars 2009

FEMTIOTVÅ

Har just nu gett upp hoppet om att få det jag vill ha, men jag fick ju en dator så får väl nöja mig med det internet som finns nu till och börja med iaf:)

HAr lekt en massa med hamstrarna och erik är ju as skön med dom, han fattar ju ingenting xD

Snart blir det grey's sen läggdags och sen är det torsdag:) Imorgon böjar jag 12.40, värt! Men jag ska åka in och jobba lite på morgonen får skjuss av mamma:)

Slutar vid fem sen så ska jag möta upp Erik så ska vi träna på ASK se hur det är där. Sen åker vi hem och sover:)

Vad händer i helgen alla? ;)


ÄLSKAR MIN DATOR FÖRESTEN!
GE MIG SOMMAR NÅGON?
PUSS

2 kommentarer:

  1. åh, jag kommer ihåg när vi badade hela tiden, och när vi hittade den där döda fågeln. roger fågel hahaha vi hade rätt kul förut :)/linaa

    SvaraRadera
  2. Jaa vi bada ju hela tiden;), Hahaha det var ju väldigt kul det där med fågeln. Vi har haft riktigt kul ihop!:)

    SvaraRadera

Bloggintresserade