torsdag 5 mars 2009

TRETTIOFYRA

Nu sitter jag i skolan och väntar på att vi ska gå till munktell, men vi ska inte vara där förnst om en timme, så värt!
Imorse gick jag upp tidigt och sen så skjutsade Virri mig till jobbet och han åkte till skolan, han ska ju vara i munktell idag.
Igår så var jag med Viktor hemma hos mig, vi gjorde inte speciellt mycket, typ spelade shack, haha, det gick ju väldigt bra...
Vet inte hur min dag blir idag, börjar ju trafiken klockan tre tidigast och då slutar jag vid fem, har prov:(
Sen kanske jag kan åka med Viktor hem eller om jag åker buss, ska iaf hem till honom ikväll och träffa mina sötisar:D
Kvällen kommer väl tillbringas framför tv:n och kolla på V för Vandetta eller vad den hette!

Nu ska jag ha ännu mera tråkigt så kanske vi hörs sen :)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade