tisdag 24 februari 2009

TRETTIOTVÅ

Min dag igår var jättebra, vi vaknade hemma hos virri o då åkte han och fixade så han fick praktikplats, vilket var jättebra. Sedan så åkte vi hem till mig och käkade o lite sånt.
När vi hade ätit tog vi fram fyrhjulingen och kollade om den funka och det gjorde den:D Så vi lekte lite med den.
Eftersom att jag hade lovat att lämna massa cv:n under lovet och inte gjort det så fixade vi det igår också o i samma sväng hämtade vi bror min.
När vi kom hem så åkte vi direkt ut och lekte. Åkte bobb och tefat efter fyrhjulingen. Det var väldigt roligt.

Men idag så är jag ganska död i kroppen. Har jätteont i svanskotan och två blåmärken på ryggen HAHA:D

Nu sitter jag i skolan igen är ovanligt pigg vilket känns bra, men är mindre pepp på det här. Men får iaf träffa min EMMA:D<3

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade