torsdag 19 mars 2009

FEMTIOFEM

Nu har jag kommit hem från munktell, har ju tränat med broder. Kan ju säga såhär, gymmet var typ as stort, men allting var ju överallt och det var massa folk. Tyckte bara att det var oorganiserat. Men Erik typ dödade mig, vi körde bara överkroppen. Kan lova er att jag kommer ha värsta träningsverken i armarna imorgon, men rätt skönt ändå!:)
Innan vi åkte därifrån ringde pappa och frågade om vi ville ha nånting ifrån donken, eh ja såklart jag ville. JAg ville ha två cheesburgare. Så nu har jag ont i magen:(
Min käre pojkvän har varit i eiffeltornet idag, rätt coolt tycker jag :) Nu är det bara 9 dagar kvar tills han kommer hem, haha.
Får se vad jag ska göra i helgen, köra mycket bil iaf! Jag tycker det är kul speciellt när det går bra!

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen kolla på film och sova! Lång dag idag;) Vi hörs imorgon.
erik stjärnfeldt

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade