torsdag 12 mars 2009

FYRTIO

Nu sitter jag i skolan, emma är här idag:D Har städat hos pappa nu på morgonen, det gick ganska så segt, var huuur trött som helst.
Igår så åkte jag hem till viktor vid sju. Då var jag jätteduktig och snäll, jag diskade, plckade ut diskmaskinen och hängde hans tvätt. Tänkte att jag skulle vara ännu duktigare och tvätta en maskin till, men icke.. jag förstod inte hur man skulle göra:( hihi.
Han kom hem ganska så sent men jag hade ju grey's anathomy o kolla på, eller hur det stavas?

Idag har jag en lång dag framöver, slutar väl runt fem tror jag, nu vet jag inte riktigt hur det blir ikväll om ja ska hem eller till Viktor, jag har ju för fasen mitt paserkort där märkte jag imorse :/. Plus att jag vill vara med lilla pälski innan han åker så :P
Aja nu ska jag väl ha ännu mer tråk i skolan..
PUSS

1 kommentar:

  1. Sv: Nej Jonas är i Tyskland då :/ Annars hade vi garanterat åkt ner dit :D

    SvaraRadera

Bloggintresserade