tisdag 10 mars 2009

TRETTIOSJU

I söndags morse så ringde mamma mig och undrade om jag skulle komma hem nått men det skulle jag inte, då sa hon att hon hade nått att berätta som hon egentligen inte ville ta på telefon men... Mitt Marsvin Puff hade dött :'(
Jag valde att stanna kvar hos Viktor för att tänka på nått annat. Måste säga att Viktor är bäst, han bad sin pappa skriva ut två kort på puff, sen så åkte han till karlssons och köpte två ramar. Allt gjorde han i smyg och sen visade han mig det, jättegulligt :')
På kvällen så åkte vi till västerås och då köpte viktor en bil:O haha.


Igår så var det skola o inte så mycket mer, på kvällen kom Viktor och vi sov typ bara, rätt skönt.

Nu sitter jag i skolan ska snart ha datakunskap och sen slutar jag men ska ha utveckligssamtal, det ska nog gå bra.
Ska följa med mamma och handla sen ska jag träna med Emma och Linda.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade