söndag 22 mars 2009

SEXTIOFYRA

Hello, idag gick jag upp typ vid nio och då kollade jag klart på Bolt för orkade inte kolla klart igår. Den var väl helt okej, inte sådär as kul men:)
Sedan så har jag kökat frulle och övat på att parkera, backa och sånt skit, det är typ as svårt tycker jag. Sen så körde vi lite i kjula på alla småvägar och så.
Nu funderar jag på att ta hand om mig själv bara, ta en lång dusch och fixa mig själv lite bara. Skulle egentligen kanske ha tränat med Emma och Linda idag men jag valde att plugga istället för jag har fortfarande värsta träningsverken. Jag har matteprov och handelsprov på onsdag så det är bara o ligga i, får träna imorrn istället:)

Nu ska jag hoppa in i duschen.
PUSS

2 kommentarer:

  1. du har väl inte matteprov:O? / EMMA:)

    SvaraRadera
  2. Jo, jag har ju det:/ För jag hann inte klart i fredags, plus att jag fattade typ ingenting så han förklarade en sak, men jag ville ju äta med johanna så jag var tvungen att gå :) <3

    SvaraRadera

Bloggintresserade