tisdag 17 mars 2009

FYRTINIO

Efter skolan idag så åkte jag hem och pluggade lite matte, sen kom Emma:) Vi åt mat och kollade på saw5 och snackade skit. Det kändes skönt att få vara med dig igen bara du&jag. Jag vet att det inte blivit så mycket på sista tiden:/
Sen så ringde pappa till mig och han har köpt en dator till mig :D:D:D:D:D typ jättemegaglad!!!

Sen har det hänt en till sak, måste säga att jag är förvånad men även väldigt glad. Tycker att du har gjort helt rätt och du har mognat som du sagt, det har vi nog båda två! Tycker att det känns bra nu så får vi se hur det blir i framtiden! Kram pårej! :)

Nu ska jag bara vänta tills pappa kommer med datorn :D Och en sak till, jag saknar redan virri, det finns ju ingen att busa och bråka med:( kom hem nu istället. PUSS ÄLSKLING

PUSS

1 kommentar:

Bloggintresserade