fredag 20 mars 2009

FEMTIONIO

Kolla in killen ja såg på stan, hahah!
Sitter hemma, nästan i min ensamhet. Men har ju min nya dator jag kan leka med:D Gick en stund på stan med Erik, men han gjorde mig bara på dåligt humör så jag tappade shopping intresset tyvärr så vi åkte hem tidigt.

Hemma har jag inte gjort så mycket, ätit väldigt god mat och så bara. Ska snart leka med mina bäsisar och hoppas att nån vill ha popcorn i huset så dom kan få smaka lite:)


Ska väl kolla på Let's dance om en timme sen vet jag inte:) Imorgon är det bara en vecka tills Virri kommer, men det är fasen mycket:( jag vill ha honom här nu!

Allting börjar flyta på med körningen nu tycker jag, körde senast imorse, skulle köra mig själv till skolan men vi tog lite omvägar och stannade vid ica och parkerade lite och sånt dära:D roligt äre:)

Neeehe nu ska jag kolla lite skit på internet sen umgås med pappi och mammi! <3

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade