tisdag 10 mars 2009

TRETTIOSEX

Kan ju börja berätta lite om min helg, jag tycker att den vart riktigt bra. I fredags så kom viktor hem till mig så åt vi mat med mormor, morfar, farfar och familjen. Det hände inte så mycket den kvällen.
På lördag morgon åkte vi hem till Viktor och när vi kom dit så märkte vi att Hugo var borta:O så vi började leta efter honom, och efter en stund letande så hitta vi honom i ett stort ölglas som vi har haft mat och bomull i, haha. Tur var väl det, han var bara jäkligt törstig.
Efter det så åkte vi hem till filip, jag och rebecca skulle måla filips folkrace bil, och den blev jätte vacker;)
Pojkarna lekte med Fiddyn och jag och rebecca färgade håret och gjorde oss snygga. På kvällen blev det först mcdonalds hemma hos Virri sen åkte vi hem till Jimmy, där vi drack lite och spelade spel.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade