onsdag 25 mars 2009

SJUTTIOTVÅ

Nu har jag kommit hem ifrån min lilla promenad med Lina, det var trevligt tycker jag :) Vi pratade om allt möjligt som har hänt under tiden vi inte har umgåts med varann. Jag tycker att det känns bra att vi kan umgås igen och vi båda två har förändrats sen sist! Hoppas att du kännder likadant? :) Kram pårej!
Nu ska jag snart kolla på du är vad du äter, för det är en tjej som typ lever på energidryck som mig, haha så nu ska jag få reda på hur dåligt det är :( Sen är det grey's som ja ska kolla på och sen får man sova och sen är det torsdag och det innebär att det bara är TVÅ dagar kvar:D:D
Imorrn så ska jag städa på morgonen som vanligt och sen slutar jag inte förnst fem och då ska jag nog inte göra nått speciellt:)

Hörs!

PUSS

4 kommentarer:

Bloggintresserade