onsdag 18 mars 2009

FEMTIO

Nu har jag och Erik försökt fixat med pappas trådlösa internet. Men tror ni att det fungerar? NEJ! jag får riktigt mycket damp! Sen nu så satte jag mig och tog en internetkabel till datorn och allting funkar direkt!
Så nu tänkte jag skriva mitt första blogginlägg på nya datorn :D

Idag så när jag kommer till skolan får jag reda på att vi slutar tolv vilket jag helt glömt bort. Så då fick mamma komma och hämta mig så åkte vi ner till stan och köpte lite saker bland annat pressenter, mycket bra!
När jag kom hem så kollade jag och mamma på Låt Den Rätte Komma In, sen gjorde vi mat. Sedan dess har jag bara försökt fixat med datorn, men det vill inte så måste övertala pappa om att få köpa det jag vill ha som fungerar! Sen så vill jag ju kunna ha internet vart jag vill och inte bara hemma, för jag är ju ändå aldrig det typ.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade