fredag 26 juni 2009

ETTHUNDRASEXTIOETT

Just ja igår så var jag inne hos pappa o jobbade lite. Sen så när jag kom hem så kom Emma och Linda efter ett tag, vi bada o solade. Det var riktigt najz. As härligt väder igår med, men brände mig tyvärr lite på kinderna typ under ögonen. Inte skönt:)

Måste ju berätta var som hände i onsdags när jag skulle åka från strängnäs till jobbet. Jag står och väntar på station att bussen ska komma och när den gör det så ber jag busschaufören att hjälpa mig hänga på min cykel eftersom attn jag skulle cykla till jobbet från stan i eskilstuna. Aa iaf och sen när jag går på bussen och ska betala så säger jag till honom att jag ska gå av sist så det blir inge krångel med cykeln förnst då. han nickar och tar betalt.
När vi väl har kommit till Eskilstuna och jag ska kliva av så tittar busschaufören på mig och då tänkte jag, okej jag ska ta av den själv. Men när jag typ har kommit till cykeln så åker buss jäveln ifrån mig! Bussen åkte med min cykel. Jag blev så j*ävla förbannad så jag gick in till pressbyrån och sa att jag behövde nummret till "bussterminalen" så fick jag det så var det nån töntig tjej som svara och så säger hon: Ja, det lär ju inte ha hunnit kommit in som hittegods än, jag blev ännu argare och säger till henne; VADÅ HITTEGODS, JAG HAR JU INTE TAPPAT BORT MIN CYKEL PÅ BUSSEN DET VAR JU BUSSCHAUFÖREN SOM ÅKTE IFRÅN MIG! då ville inte hon prata med mig så hon kopplade mig vidare sen tillslut efter många samtal fram o tillbaka kommer bussen tillbaka efter en halvtimme och han säger åt mig, du måste ju säga till mig jag kan ju inte tänka på allt fattar du väl!
Usch vad arg jag var då!!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade