onsdag 17 juni 2009

ETTHUNDRAFEMTIOTRE


Idag så kom mamma o erik hem till mig i strängnäs och kollade in katten sedan så följde jag med dem hem för att städa mitt rum som bara dammar ner. Så jag har typ rensat i garderoben hela dagen sen så skulle jag följa med Erik in och kolla när han ska övningsköra för lättmc. Men planeringen blev ju inte den bästa så han inte kolla eftersom att jag var tvungen att hinna med bussen till stängnäs igen.
Men nu är jag här och kollar lite på datan och på 2½ men. Haha. Försöker även leka med lilla kissekatten men han är ju bara sååå trött och tråkig haha :D nejdå men han är ju så jobbig på natten när han ska herja med mig och viktor man får ju typ sova tre timmar vara vaken i en och en halv timme och sen sova tre timmar till det suger!

Men nu ska jag leka lite eller plugga lite teori känns som att körkortet faktiskt närmar sig. Mamma berättade för mig nyss att Magnus hade sagt att han var imponerad av min körning och att det inte finns många som kör så bra första gången och sen att jag inte alls skulle behöva många lektioner. Så jag ska ju ha en dubbel om lite mer än en vecka o sen bara två till sen är det uppkörning:D ÅH jag är så lycklig!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade