fredag 26 juni 2009

ETTHUNDRASEXTIO


Det är riktigt skönt väder idag men jag känner inte för att sola gick ut o la mig en halvtimme typ när klockan var elva men det är så varmt o eftersom att jag är hemma hos Viktor så kan jag inte svalka mig i en pool eller i sjön vilket är lite tråkigt.. Men jag sitter på altan ute iaf för det känns dumt och sitta inne när det är så fint väder. Viktor är i stockholm och jobbar fortfarande men kan ju tala om att han har fått fast anställning på kvd nu :D grattis bästa!
Jag har katten ute och den var ute hela natten. Tror den trivs mycket bättre ute och när vi är med den. Han är som en hund för ropar man på honom så kommer han och han följer med en om man går nånstans han är urgullig;) haha
Viktor kommer hem efter fem någongång och då ska vi åka hem till mig och äta, bada och lite såntdär. Vet inet om vi sover kvar eller hur det blir. Ser iaf fram emot att äta godis, hihi!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade