tisdag 2 juni 2009

ETTHUNDRAFYRTIOSEX

Just nu så ligger jag hemma hos Viktor i sängen med datorn i knät. Är fortfarade lite småtrött efter sjukan. Allting gick väl helt okej, förutom som vanligt allting med hela kanylhistorian. Vi satte den där uppe på rummet, efter andra försöket så gick det bra. Så efter allting blablabla när han skulle ge mig sömnmedlet så gick det bra till en början men idiotdoktor som bara fortsatte spruta men jag somnade aldrig så då fick jag mera lustgas och blev helt borta. Verkligen helt hemskt kändes det. För om ni tänker er när ni kollar på nått sjukhusprogram och dem filmar så som patienten ser det. Bara en massa folk som står och pratar men man förstår inte och allting bara snurrar, kändes som om jag var på väg och dö eller nånting. Usch det var obehagligt men sen så somnade jag o allting gick bra förutom att jag fortfarande har ont i armen eftersom att sömnmedlet ligger där vid muskeln men det försvinner nog förhoppningsvis.
Så nu ska min älskling få bära runt på mig haha nejdå men det är tur att jag har honom. Han är den bästa så ni vet!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade