onsdag 3 juni 2009

ETTHUNDRAFYRTIOSJU


Nu är jag hemma hos älskling och kollar på simpson. Vi har nyss satt upp ett partytält eller viktor gjorde mest, fyfan!
Nu ska jag bara ta det lugnt tror jag, typ laga lite mat. Har plockat undan lite här hemma och vikt bort tvätten och gjort rent till djuren.
Igår så var jag tvungen att åka in till sjukhuset igen för att jag hade så himla ont i armen. Men dom sa att det inte var någon fara eftersom att det var ett snällt läkemedel och för er som inte vet vad som har hänt så var det såhär, att när narkosläkaren skulle söva ner mig så skulle han spruta in sömnmedlet i armen och under tiden han gör det så tar han i så JÄKLA mycket så att min blodkärl spricker och allt kommer ut i armen (muskeln) Så blev ju lite svullen och kunde knappt röra den.
Men det är bättre idag som tur är. Så det går nog över snart. Men dem tyckte att jag skulle ringa något ställe så kanske jag kan få lite skadestånd eftersom att det har hänt en sak som inte ska hända. Men mina fötter känns bättre iaf.

Men nu ska jag vänta på att Viktor kommer tillbaka hem o sen får vi se vad som händer.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade