söndag 7 juni 2009

ETTHUNDRAFYRTIOÅTTA

ojojoj igår var det studenten, fy fan vad roligt! Jag längtar sjukt mycket för om ett år är det jag som står på ett av alla flak.
Jag tror att Viktor hade riktigt roligt hela dagen och kvällen, hoppas iaf. Vi åkte hem till honom när dem hade lekt klart inne i stan då bjöds det på AS god smörgåstårta o dricka. Efterätten ska vi ju inte ens tala om sjukt god, mums.
Vi var väl inte as många här men det räckte o vi hade mys. Lite senare på kvällen kom Rebecca hit då blev jag glad eftersom att jag var ensam tjej ett bra tag efter att min familj åkte hem. Inte för att jag lider av det men.
För nån eller några blev det nog lite för mycket drickandes tyvärr men ingenting som någon led av igår iaf, men dagen efter hehe.
Han fick fina presenter också. Många många verktyg av min familj sen pengar, glas och lite sånt där.
Jag lägger upp lite bilder sen, har inte orkat lagt in dom i hans dator än bara i min och i den finns det ju inge internet.
Nu ska jag snart kolla på grey's som jag missade i onsdags. Viktor o Torsten är ute i garaget nu vet inte hur länge dom ska vara där men jag ska väl slappa runt här ikväll bara. Orkar inte gör nånting annat.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade