måndag 1 juni 2009

ETTHUNDRAFYRTIOFEM

Idag har jag och mamma vart i stan och fixat min dator som har vart paj ett bra tag, och så lyckades jag hitta en klänning. Fast jag har redan kollat på den förut men den såg så kort ut så orkade inte prova men det fick bli den iaf.
Sen så har jag solat en del men asså det är ju så jäkla varmt så ja vet inte vad. Det var ju planerat att jag och Viktor skulle till hans mamma idag men han åkte dit själv o nu är vi på pappas jobb, vi skulle bara lämna lite saker till honom som han ska fixa men nej nu ska dom hålla på roligt då hade inte jag velat följa med, hatar att vara här när jag själv inte kan göra nånting.
Ikväll vet jag inte vad som händer om vi kanske åker nånstans och badar eller bara chillar hemma. Jag vill bada men tror att det är för kallt;) Men skulle va gott med en glass;)
Imorrn så smäller det. Ska vara på skjukan klockan halv tio men ska inte till operation förnst kvart över tio så jag kommer hungra ihäl, hehe. Vet inte om det bara blir jag och mamma eller ifall Viktor ska följa med. Skulle ju vara roligt ifall han fick följa med in i operationssalen precis innan jag somnar men tror inte att han får det eller? Det kanske bara är anhöriga som får.
Nej nu ska jag gå o kolla vad min tönt gör.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade