måndag 15 juni 2009

ETTHUNDRAFEMTIOETT

Oj, vad länge sen det var jag skrev. Men nu känns det som att det är dags igen. Kan ju börja med att säga att det här sommarvädret är ju väldigt härligt eller inte! Någon mer än jag som är trött på regn kanske?!
Vet ni vad jag gjorde idag? :O Jag var på körskolan för första gången och hade en körlektion, ni kan inte ens tänka hur nervös jag var hade så ont i magen så jag knappt kunde gå o skakade nästan till o med på rösten. Men när jag väl satte mig i bilen och började backa så kändes allting redan bättre försökte bara intala mig själv att det här kan jag. Och allting gick prima och dem 40 minuterna gick hur fort som helst.
Han tyckte att jag var väldigt duktig och inte skulle behöva så många lektioner så om typ två veckor ska jag tillbaka och ha en dubbellektion med honom så ska vi gå igen typ allting sen bara ha två körlektioner till i september sen blire uppkörning :D Och jag ska köra halkbanan den 1 juli :D Sen måste man bara pugga en massa också.
Men snart så ska jag åka till Viktor och vet ni vad vi ska göra? Vi ska åka till södertälje och kolla på en katt. Åh tänk om vi köper den. Vi ska få ha den hemma hos Virris pappa, typ as snäll :D
Men det får vi se hur det blir med det.
Annars har det väl inte hänt så mycket på senaste tiden har vart på båtrace i strängnäs o lite sånt:) Sen har jag spelat the sims idag, HAHA rätt kul.
Nu ska ja kila
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade