tisdag 23 juni 2009

ETTHUNDRAFEMTIOÅTTA


Just nu så sitter jag ute på Viktors altan med datan i knät och kollar på när kissen springer runt och leker som en galning. Vi släppte ut honom för första gången igår kväll utan koppel och det gick bra, han sprang iväg ett tag men kom tillbaka o sen sprang iväg igen.
Men han verkar lite feg för att lämna tomten:P
Idag så tog jag cykeln klockan åtta ner till station för att röra mig hemmåt. När jag kom hem åt jag frukost för hann inte göra det här sen åkte jag och Mamma till TunaPark och mötte upp mormor, vi skulle köpa presenter till bror som fyller år på söndag. Tänka sig att han också ska få börja övningsköra, helt sjukt.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer om det ens händer nått. Vi får se. Imorgon så ska jag iaf in till pappa och jobba:)
Just ja, igår så åkte jag och mamma till Tulling i Stockholm där mina kusiner bor och hälsade på dom. Det var trevligt. Och jag fick köra dit. Man kan ju säga att det är STOR skillnad från att bara ha kört i Eskilstuna. Helt galet men sjukt bra träning:)
Sen när vi kom hem från det så åkte jag och älskling och handlade sen myste lite bara.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade