torsdag 30 juli 2009

ETTHUNDRAÅTTIO

Nu var det länge sen jag skrev igen men vad har hänt på den senaste tiden då, hm.. Jag har ju köpt en fiddy :D sen så har jag varit med Rebecca hemma hos henne i Stockholm det var kul o se lite annat än strängnäs och eskilstuna. Vi satt typ på pendeltåget i mer än en och en halv timme haha man var ju väldigt seeg efteråt vill jag lova!
Just för tillfället så är jag i Strängnäs med Ronny :D Viktor jobbar, det var egentligen meningen att jag skulle ha åkt hem till kjula o gjort lite nytta men nu så ska både mam o pap åka till Nyköping för Erik ska skriva upp för lätt mc. Hoppas att det går bra, good luck!
Kan ju lägga upp lite bilder så skriver jag säkert någon mer gång under dagen.
PUSS

Igår så var vi ute i Malmby och åkte med Rebecca och Filip. Gick väl inte super bra men jag kommer väl in i det;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade