torsdag 2 juli 2009

ETTHUNDRASEXTIOSJU


Fyfasen vad det har vart varmt idag, åkte in vid halvnio och skulle jobba lite hos far min. När jag kommer dit så fick jag en räkmacka, svingod var den! Det är inte najs i den där verkstaden, typ 30grader varmt och 80% luftfuktighet. Har typ druckit tre liter vatte idag. Så idag städade jag av svarven och städade kontor o kök o lite såntdär.
Nu är jag hemma hos viktor han kommer typ om en timme, vi är nog lika trötta båda två så kommer nog bara chilla lite ikväll.
Imorgon så ska ja gå upp tidigt igen o då ska jag, mamma och Erik till Engströms så ska jag fixa en inloggning så jag kan börja plugga lite teori o så. Efter det så ska jag träffa Lina på stan och löka runt där haha nejdå. Det blir nog trevligt. Sedan så måste jag hem direkt och måla som jag har lovat min far i ett antal veckor.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade