onsdag 8 juli 2009

ETTHUNDRASJUTTIOETT

Im alone in the dark, haha nejdå skojja bara. Sitter i strängnäs o pratar med sara på msn. Berättade nyss om en olycka som skedde när jag rakade mina ben, rakade typ av mig halva pekfingersnageln :( haha.
Viktor är i härad hos Roger men han kanske kommer snart, jag vet inte. Kollar iaf på bachelor (stavning) hihi roligt liv jag har. Vet inte ens vad jag ska skriva. Men idag så har jag gjort nytta iaf. Har hjälpt pappa med typ 10000 fakturor som ska sättas i nummerordning ihop med en beställning o blablabla.. Sen har jag slipat stolparna utanför huset o imorrn kan jag förhoppningsvis måla dom om det inte regnat.
Jaja skriver väl när jag har nått vettigt o säga;D Ska visa våran ultra mega hamsterbur sen :D
PUSS



My heart<3

2 kommentarer:

  1. VART ÄR INLÄGGEN NÅGONSTANS :O?! Helt tomt här i bloggen ju, skriiiiv ;D!

    SvaraRadera
  2. Haha jaa jag vet har inte skrivit på as länge:O Måste börja med det igen :P

    SvaraRadera

Bloggintresserade