måndag 20 juli 2009

ETTHUNDRASJUTTIOTRE


gosekatten
Fick ju en kommentar igår tror jag det var där jag inte hade skrivit på länge, hihi. Har ju nästan helt glömt bort och blogga själv, läser ju bara alla andras;)
Men nu är jag hemma i strängnäs igen och kollar på tv, snart är det Beck och då sitter jag som fastklistrad framför tv:n, älskart!
Min dag idag var grymt trevlig måste jag säga:) Det var jag, Sara, Carro, Emma, Annso och Evelina som var och fikade. Jag åt kladdkaka med grädde på SMAK, mums.
Kändes bra och träffa dom igen och få snacka lite skit bara. Efter allt detta så åkte jag tillbaka till strängnäs och eftersom att min pojke är jättegullig så kom han och hämtade mig och cykeln för att jag är så lat haha :D
Morgondagen vet jag inte riktigt hur den blir åker väl hem och ska försöka jobba ihop några timmar för nu får ja ju inga pengar ifrån skolan så då får man jobba åt familjen haha. Nej nu blire tv:n igen.
PUSS

2 kommentarer:

  1. Härligt att se att du börjat skriva igen, good work hihi ;)

    SvaraRadera
  2. haha ja nu ska jag försöka skriva allting som händer i mitt extremt roliga liv hahha:D

    SvaraRadera

Bloggintresserade