lördag 25 juli 2009

ETTHUNDRASJUTTIOÅTTA


Jag är hemma i strängnäs just för tillfället, vet inte rikgigt vad jag ska hitta på har nyss ätit mycket god mat. Viktor är i Malmköping på marknaden med Daniel. Skulle efentligen ha åkt till härad med Rebecca och kollat på rallycrossen men det blev inte så bra planerat och sen så skulle det kostat 200 kronor för mig att gå in så kände inte så jättemycket för det heller...
Har fixat lite här hemma har bland annat gjort rent hela kattlådan o fyf*n vad det luktade äckligt haha;D
Får se kanske ska träffa Rebecca efter hon har varit där men jag vet inte hur det blir för hon har inte hört av sin ännu. Men annars hittar jag väl på nånting själv.
Viktor ska väl komma hem nångång men vet inte när:) Nej nu ska jag väl återgå till att plocka lite.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade