lördag 4 juli 2009

ETTHUNDRASJUTTIO


Nu ska ni få höra nånting som är HELT sjukt. Jag tar ju sprutor två gånger i veckan och här om dagen så räknade jag hur många sprutor som har tagits på några månader. Eftersom att jag måste spara dom och sedan lämna in dem på ett apotek. Så jag hade 97 stycken hemma och en spruta kostar ungefär 1400 :- Och sammanlagt har jag tagit sprutor för 138500 kronor på bara några månader och jag har hållt på med dem i mer än ett år :o
Så nu kan ni som betalar skatt se det lite posetivt att ifall Sverige inte hade den lagen så skulle inte jag må så bra som jag gör idag. Visst jag måste betala en viss summa för att sedan få frikort men den summan är inte ens i närheten av vad jag skulle behöva betala. helt skjukt att en medicin ska behöva vara så dyr.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade