lördag 4 juli 2009

ETTHUNDRASEXTIONIO


Är inte så bra på att uppdatera här längre tycker inte jag iaf. Men idag så har jag typ sovit bort hela dagen men sedan när jag väl var vaken så gjorde jag lite nytta i alla fall. Jag och mamma har målat en hel del plankor idag, det blev as bra. Så snart skare målas igen o sen sättas upp och målas igen det är många timmars arbete kvar, hihi pengar.
Jag har även kollat på hemvideo som vi kallar det. Det är på mig och Erik bland annat när vi var små alltifrån 1991 till 1998 AS kul o kolla på.
Men just nu så sitter jag hemma hos Viktor och myser för mig själv för Viktor är i västerås och är chaufför till en arbetskompis så han kommer väl hem någon gång i natt så jag passar på att kolla på den filmen jag vill se och gosa med mina små djur:D haha.
Jag övningskörde hit idag, känner bara att jag skulle vilja att all teori satt i min hjärna o sen gå i ide tills den 4 oktober så jag kan få mitt jäkla körkort nångång:D
Men nu ska jag kolla på LÅT DEN RÄTTE KOMMA IN.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade