söndag 2 augusti 2009

ETTHUNDRAÅTTIOETT

Dagen idag har varit riktigt skön faktiskt. Det började med att vi vaknade skapligt, lite innan nio och då var det mysteriet på greveholm på tv, i like! Sedan så gick vi upp och åt super god frukost det blwv hård macka med gravad lax o sås hihi. Sedan så började vi pilla lite på fiddysarna och då blev det jäkligt varmt så då bestämde vi oss för att åka hem till mig och bada lite pool, skönt att svalka av sig lite. När vi åkte hem till Strängnäs igen så ringde Viktor runt lite men alla var surisar så vi bestämde oss för att åka ut själva till Malmby och åka lite fiddy. Viktor byggde en ramp igår som han hoppade på och jag filmade. Eftersom att jag har fått svinont i min handled så åkte jag typ ingening. Jäkla känsliga leder. Men ska vila lite sen orkar jag nog inte bry mig, det finns hjälpmedel om det blir värre, hihi. Vi var där i ungefär två timmar o höll på men sen blev det lite tråkigt att vara själva så vi rörde på oss och bestämde oss för att åka förbi ica o köpa räkor o lite sånt sedan så kom Viktors mamma på mat, det var trevligt. Jag har även bakat en kladdkaka och denhär gången blev den mumsig :D Skar upp en bit till Viktor och gjorde ett hjärta med florsocker, gud så söt jag är haha. Nej nu ska jag kolla på nån film som går på tv, höres, kommer bilder också.
PUSS

älskling

idag blev dekalerna dit klistrade tycker att det blev riktigt snyggt faktiskt :D

TRÖTT KATT O SLITEN IDA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade