torsdag 20 augusti 2009

ETTHUNDRANITTIO

Idag var första skoldagen eller ja inga lektioner eller så men säger bara suck.. och JAAA till studenten sen haha. Har fått en super idé ifrån therese, www.avaritia.blogg.se

Den handlar om en fotobok som jag tycker låter super. Tänk att få göra en bok med alla sina minnen som man kan ha hela sitt liv. Istället för att sitta och titta på sina bilder på datorn, kameran eller i mobilen så kan du ha alla samlade i en bok. Nu har fuji ett erbjudande om en gratis om man bloggar om dom, tycker alla ska gå inte och titta i alla fall, ett jättebra erbjudande tycker jag.
Tack!www.fujidirekt.se/fotobok eller www.fujifilm-fotobok.se

PUSS

6 kommentarer:

  1. Skitbra sak ju, ellerhur? Jag hoppas att jag hinner få den innan Melwins (sandras son) dop, det ska nämligen bli hans doppresent haha ;)

    SvaraRadera
  2. Jaa det tycker jag verkligen :) Åh vad roligt, läste att du skulle bli gudmor också. Måste ju kännas jätteroligt:D

    SvaraRadera
  3. SVAR: okej =) jag kommer in när jag är nere på stan, blir inte den här veckan för jag är ganska upptagen med lilla valpen här hemma men veckan efter så =)

    Kramar<333

    SvaraRadera
  4. SVAR:
    Det går jätte bra med lillen:D Det är bara 24 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum idag:D det börjar verkligen närma sig nu=D<333
    hur är det med dig då:D?<3

    SvaraRadera
  5. SVAR: Vad bra då=D, jo det är toppen med mig med=D det känns jätte bra för både mig och Jocke, nu vill vi bara att lillen ska komma=)<3

    Kramar<333

    SvaraRadera
  6. Svar: Jag tycker att det är förjävligt att vara hemma själv! Nåja, han får en bra lön, man får väl tänka så.... ;) Nu har du uppdaterat dåligt igen, fy på dig!

    SvaraRadera

Bloggintresserade