torsdag 1 oktober 2009

ETTHUNDRANITTIOETT

Ojojoj nu var det länge sen jag skrev och som vanligt så är det någon som säger åt mig att jag inte bloggat på skit länge haha.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva heller. Just nu så sitter jag i skolan och ska snart ha religion prov, usch! Men har pluggat litegrann iaf men tror inte att det kommer gå någe vidare :)
Kan ju tala om att jag blir 18 bast på söndag! :D Som jag har längtat. Sen så fyller Sara år på lördag, dagen innan hihi vi blir stor nu :)

Ikväll så kanske jag får jobba lite eftersom att 21:an har öppet till 21.00 men vet inte riktigt än. Måste iaf hem till älskling som ska färga mitt hår så jag är snygg i helgen.

Kan ju säga att jag är jäkligt nervös för det här med uppkörningen och det också men det kommer gå prima försöker jag intala mig själv haha:)
Nu ska jag kolla lite i böckerna.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade